"Alone"

Sovit över 12 timmar... Helt mentalt dränerad. Vaknade upp till ett vitt jävla Västerås. Snöhelvete. 
 
Tagit mig tre rundor runt Hjärtintensivens avdelning för att få igång blodcirkulationen och förhoppningsvis magen. Knappt skitit sen jag blev inlagd i lördags. 
 
Mattias kommer hit en sväng med lite grejer innan han ska åka till jobbet, längtar efter honom. Saknar honom. 
 
Ja vad har jag gjort mer sen jag vaknade vid 08.... Bäddat sängen. Plockat undan lite i rummet. Spelat telefon spel. Ätit frukost. Tagit medicin. Pissat. Nu tänkte jag att jag ska fortsätta läsa Kepler- "Play.. Ground" En bok jag fått låna här på avdelningen. Hyfsat ok. 
 
Jaja.... Ska väl fortsätta min otroligt tråkiga dag här i min ensamhet 😓 Hoppas ni har en fin lördag vartfall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0