"To Manage To be Healty,To manage To be sick"

Just nu befinner jag mig i ett Ingenmansland. Famlar efter styrka.Ngt att hålla mig fast i.
Jag är så jävla trött på all skit. Allt Jävla kaos. Var fan hittar jag styrka när min egen är lika med noll.

Alla jävla strider till höger och vänster. Allt jag behöver är lugn å ro. Tid för att läka. Men det finns inte tidsrum för det,för all min jävla tid går till att kämpa,kämpa mot cancern, kämpa mot myndigheter,kämpa för att orka ta ett till jävla andetag,kämpa för att minimera skador i relationer,ALLT ÄR ETT JÄVLA KÄMPANDE.

Ibland önskar jag att jag skulle ha mod till att bara avsluta mitt liv. Lixom bara göra det. För i detta nuet så håller jag på att explodera. Jag orkar fan inget mer. Önskar jag bara kunde ha modet.


På min gravsten ska det stå;
Kvinnan,myten & legenden. 
Hon som alla ville vara,men inte vågade.
Hon som levde & älskade livet,men som till slut inte orkade kämpa längre.
       ~~~~Darkness Ewa Sörensen~~~
                                  FTW


Helvete vad jag är trött på ALLT.
På fredag så ska jag göra Ultraljud och mammografi. Se vad knölen i vänstra bröstet har att erbjuda.

Är det cancer. 
Då säger jag "Auf Fucking wiedersehen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0