"The fear of getting a relapse"

Det är ju tyvärr så att den cancer sort som jag drabbades av är den som man ofta får återfall av. & När återfallet är ett faktum så är det ofta för sent, och man dör.

Rädslan att få återfall ju självklart och ligger i bakhuvudet,men det är inte ngt som jag ständigt går å tänker på. För jag kan inget göra för att förebygga återfall.Om återfallet är ett faktum så är det bara att ta det därifrån.

Men jag är fruktansvärt rädd för att dö. 
Jag vill verkligen inte dö. Jag har så mkt att leva för och jag har inte tid att dö. Har så mkt jag vill göra innan min tid är kommen.

Men gudarna ska veta att döden är ständigt närvarande. 

Så jävla fucked Up,att jag,den odödliga Sörensen har haft cancer .
Och lider varenda jävla dag av biverkningar och komplikationer.

Fy fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0