"HELP ME GET A FREEKING JOB"


Jag har vart mellan två jobb nu ett snart 3 månader & jag är så fruktansvärt less på det. Så nu ber jag er mina läsare/vänner/bekanta att hålla era öron öppna och vara uppmärksamma om ni får höra talas om ngt jobb som skulle passa mig!

Ni når mig på FB på Darkness Ewa Sörensen=)

Ingen hade blivit gladare äån jag om ni kunde hjälpa mig med detta<3

Tack på förhand!

**********************************************

ARBETSSÖKANDE ENERGIKNIPPE PÅ 29 ÅR!! DELA GÄRNA!!!

Är fortsatt mellan två jobb & är sinnes sjukt less på detta.
Vet du/ni om något jobb inom lager/industri/transport/logistik hojta till!

Innehar; Truckcert. A & B (T1T2T3T4)
Bilcert AM/B/BE/C!/C1E/C/CE
Arbeide på Vei (Norskt cert)
YKB
HLR (Hjärtoglungräddning)
ADR +Expolsivt
Bakgavellift
+GODA REFERENSER

*Arbetslivserfarenhet: Truckförare-Processoperatör-Tippbilschaufför-Lagermedarbetare-Anleggsarbetare-Maskinförare(Vals,Dumper,Vibratorplate)

Arbetsplasten önskas vara stationerad i Karlstad/Oslo/Strömstad med omnejd.

Jobbar gärna massa övertid & börjar gärna jobba i morgon!(läs;Igår)

Tack som fan på förhand för hjälpen!
Darkness Ewa Sörensen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0