"The Step that leaves u totally broken"

Ni vet steget.

Steget too far.
Steget som lämnar dig naken,rädd & helt jävla utlämnad.

Helt jävla blottad.

Steget som lämnar allt sans och vett i det förflutna. Bara sådär. helt jävla gone.

Jag tog det steget ikväll.

Jag var tvungen. Höll på att äta upp mitt hjärta innifrån & ut!

Vad FAAAAN är kärlek? Ömsidig kärlek?! Eternal love?!

Finns inte. Existerar inte. DÖD.

På film kanske.

& Fy fan i helvetet vad jag önskar att alla kärleksfilmer vore på6 riktigt,med mig i huvudrollen.

Varför är det såhär? De.få.människor. jag. släpper in på livet & som får.mig knäsvag- Känner inte detsamma?

I slutändan står jag här.ensam.kvar med ett brustet hjärta.

Nej just det. Du sa det tidigt.

"Ewa,gå inte och bli förälskad i mig."

Too
Fucking
Late.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0