"WöRk,pregnancy and Sickness"

Vart i Strömstad över helgen & jobbat.
Umgåtts med bästis,hennes Dude & bebis i magen. Fin helg. 

Är på jobbet (Din Sko)nu & har lunch.
Snoret rinner,huvudvärken gör sig påmind & febervallningar titt som tätt. 

Mindre kul.

Något som däremot är jävligt kul är att jag förhoppningsvis kommer bli äggdonator! 😃 Min bästa vän & hennes man har kämpat länge med IVF behandlingar & längtan efter att få ett kärleksbarn. Behandlingarna har tyvärr inte resulterat i bebis så nu är äggdonation på tapeten. 

Jag ser det som en självklarhet att hjälpa sina vänner- Vad det än handlar om. Att den dagen grav. Testet visar positivt veta att man själv vart medverkande till deras lycka! 

Inget hade gjort mig gladare!

Så håll tummarna att allt klaffar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0