"It can't rain all the time..."

Quote from "The Crow"
Drit bra film by.the way.

Men för mig har uttrycket en djupare innebörd..
Efter regn kommer solsken. Right? 

Tuffa perioder kommer men sen så går dom igen... 

Hursomhaver.

Pasta Carbonara stod på min meny idag,en av mina favoriträtter- Så ska man impa på mig så kan man föreslagsvis laga det.... Med risk att man får en gliring om att min är strået vassare😉 Alla som ätit det har älskat den😆Bortsett från matlagning så har jag även tillverkat smycken, örhängen & macrame armband. 


En konst art jag ej besitter är att kunna måla,teckna. Att kunna skapa ett konstverk med bara en hand och en penna. Har alltid vart avundsjuk på de som kan det. Så fantastiskt häftigt! Tror inte på grejen att du kan "lära" dig rita. Antingen har du det i blodet eller in.

Fick besök av M innan & nu ska vi äntligen sätta igång igen med fortsättningen av inspelningen på plattan efter sommaruppehållet. 

Så jag längtat/längtar! Älskar att jobba med M,tillsammans är vi oslagbara & jävligt kreativa😆





Skrev en låt tidigare idag som jag publicerade här på bloggen,nu skall jag bara tonsätta texten stycket oxå Kul att känna att lusten,kreativiteten & inspirationen börjat komma tillbaka. Har knappt rört gitarren på 4 mån. 

Verkligen tid nu. Tid att skriva d sista låtarna till skivan,spela in & mixa den. Ska bli kul och se vad ni tycker om skivan!

Nu ska jag ta & dricka upp vinet & slänga mig in i duschen,känner hårfärgen börjar rinna sådär härligt i hårbotten....

G'night friends!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0