"Boomshakalack"



Fy fan. Är inne på min tredje dag som arbetslös och jag känner mig redan självmordsbenägen. Hela min kropp & psyke mår inte bra av  det här,den bara skriker efter sysselsättning. 

Det är som jag brukar säga. En "normal" människa mår bra av att ha jobb,att kunna betala sina räkningar,att ha en trygghet att luta sig emot i vardagen. Däremot för en människa med Adhd så är jobb L.I.V.S.V.I.K.T.I.G.T!!! Att få ha sina rutiner och ha sin vardagliga struktur får en att må bra. Just nu rubbas allt!  

Inget är som det skall.
& i tillägg har jag så mycket tid så då tänker jag så mycket,analyserar saker,låter mina tankar göra mig ledsen & jag hatar att arbetslöshet har den här inverkan på mig... Det blir så mycket värre än vanligt.

Att leva i min kropp & ha kaoset i skallen var jävla dag är ett helvete emellertid. Att vara arbetslös och att umgås med detta är inget jag rekommenderar eller uppmuntrar ngn till!


Fy faan....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0