"Two tears have gone by..."

Det är Två år sedan jag träffade mitt livs största misstag & det fick mig att känna mig sentimental & slängde ihop några rader igår.

Några rader som blev en låttext. 
Men det finns så mycket mer att säga.

Egentligen. 

Denna text är så komprimerad i jämförelse vad jag skulle kunna skrivit/skriva. Jag hade nog utan problem kunna skriva en bok jävel om vad jag känner,har känt. Om alla tårar som runnit, om all ångest jag fått brottats med, om jobb jag förlorade, om mitt trasiga inre & själ, hur jag helt tappat tron på kärleken, hur min tillit till människor blivit fördärvad, hur utnyttjad jag känt mig, hur skitig du fick mig att känna, hur trasig mitt hjärta var/är. 

Bl.a. Bl.a. Bl.a. Bl.a......

Men ja. Du följde ju bara ditt hjärta.
& det är väl som det sägs.

En människas olycka är en annan människas lycka.


Jag hoppas du är nöjd och lycklig över det valet du gjorde.
& att du aldrig kommer glömma hur sjukt illa du behandlade mig & förintade mig i småbitar. Jag vill att du alltid ska komma ihåg det.

Karma. En dag kommer du få lida för vad du utsatte mig för & när karman återgäldar dig för det du gjorde kommer jag bara att le & känna mig ytterst belåten.

Såna S.V.I.N som Du förtjänar inte mer än skit.


*************************


” Jag ber dig”
By:Sörensen

Intro:
Vers I:

Hur tror du jag kommer kunna glömma?
Hur tror du jag någonsin kommer kunna läka helt?
Det otroligt stora sveken du utsatte mig för
Är något som för alltid kommer finnas i mitt minne.

Refr:

”Jag ber dig nu,
låt mig gå vidare, 
låt mig få leva mitt liv,
låt mig finna kärleken igen.”

Vers II:

Jag vill glömma och jag vill kunna gå vidare.
Jag vet bara inte riktigt hur jag ska förtränga dig.
Du fick mig att falla som en sten &
 Du fick mig att inse vad riktig kärlek var

Refr:

”Jag ber dig nu,
låt mig gå vidare, 
låt mig få leva mitt liv,
låt mig finna kärleken igen.”

Stick:

Åren går men dagen vi träffades första gången finns kvar hos mig. 
Dagen jag såg in i dina havsblå ögon och visste att du var den rätte för mig..
Den dagen då vi två blev en och förenade i kärlekens rus och jag följde mitt hjärta
Den dagen jag gjorde mitt livs största misstag.

Refr:

”Jag ber dig nu,
låt mig gå vidare, 
låt mig få leva mitt liv,
låt mig finna kärleken igen.”


************************

K.A.R.M.A is a bitch.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0