"Totally drained"

Riktigt kass dag idag.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Tomhet & ångest har vältrat i min kropp hela jävla dagen.
Tårarna lix tränger sig på i ögonen hela tiden,utan att jag vet varför.

Eller jo. Visst fan vet jag vad det handlar om. Det handlar om min vardag, ensammast på hela jävla planeten,sitter i mitt hus på landet med mina katter 24/7. 

Jag vill klättra ur mig själv för att jag börjar gå mig själv på nerverna. Har ni vart med om det någongång? 

Att man tröttnar på sig själv. Tröttnar på att hänga med sig själv lix. Tröttnat på att höra sin egna jävla röst som ekar till svar när man ställer en fråga och den enda som lyssnar och kan ge svar är dig själv. Tröttnat på att se sig själv i den där jävla hall spegeln, då man avverkat antalet timmar på att sminka sig i den senaste 3 mån som arbetslös. Tröttnat på att sitta på FB,Instagram,Skype,egentligen alla jävla sociala medier bara för att man gjort det nu varenda förbannade dag i snart tre mån.

Med andra ord. Jag orkar inte höra min egna röst, jag orkar inte se mig själv i spegeln, jag orkar inte umgås med mig själv i längre stunder, lägger mig i soffan eller sängen och kopplar bort mig själv från världen, & gör mitt yttersta för att koppla bort min hjärna/tankar,orkar föga ha kontakt med polare,orkar knappt laga mat,äter högst ett mål om dagen,sover bort halva dagarna,.. 

Alltså va fan,saker jag egentligen älskar har jag oxå tappat suget för.
Jag har ingen energi, jag är tömd!!
Totalt jävla drained.

Nu är jag jävligt less!!
Något måste hända pronto.
Helst igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0