"Music and Morbid fascination"

Kan inte sova. Är så sjukt uppe i varv. 
Det enda som går runt i mitt huvud är musik,musik och ännumer musik. 

Min & Martins alldeles egna musik.

Verkligen luften jag andas 24/7.
Nu mer än någonsin.

& desto mer intensivt blir det när man håller på & spelar in en skiva. Idéerna avlöser varandra lix. Skallen går på full varv hela tiden, det är de små detaljerna som gör den stora bilden. Just nu ligger jag och lurar på bookletten.... & vad som ska finslipas på förra låten.. & hur man ska bygga upp sticket på det senaste alstret.... & huruvida man ska blanda svenska och engelska låtar eller inte på skivan.... Puh. 

Mess in My head.

Var hemma hos M igår kväll och praktiserade piano,pratade om dagens kommande inspelning och käkade mat. & jag får för allt i världen INTE glömma berätta om de freeking awesome vithajsdokumentärerna vi såg. 

En dag ska jag nog fan tatuera in en stor mean Machine White Shark någonstans på min kropp, fan har älskat hajar sen barnsben. En sån däringa skräckblandad förtjusning. Innehar en sån häringa Morbid fascination för människor som råkat ut för hajangrepp, sönderslitna kroppar,blod och sörj mm..

Sjuk i huvudet? 
Ja kanske det.
But
Thats me.



& jag har en ganska härlig humor oxå förövrigt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0