"Prostitution"

Tänkte ta upp ett ganska tabubelagt ämne ikväll.

Nämligen prostition.
Att sälja sig själv & sin kropp för ersättning.

Förena nytta med nöje lix.

Varför jag vill skriva om det är för att jag har tänkt i flera år på att sälja sexuella tjänster. Inte nödvändigtvis sälja min kropp, men det finns så jävla mycket annat man kan göra för att få in stålar. & nu börjar det kännas som jag är redo. (& är verkligen i behov av stash) Detta är som sagt ingenting med mina impulshandlingar att göra utan detta har jag begrundat jävligt noga,i flera år. & ju mer jag tänker på detta och reflekterar över den potentiella vinsten och de negativa aspekterna så känns det bara mer och mer ok.

Jag vill göra detta för att JAG vill, inte för att ngn annan tvingar mig till det & det går inte heller att skylla på min trasiga barndom/uppväxt för den har jag lämnat bakom mig & bearbetat färdigt.

Det finns en stor marknad för ex använda underkläder i diverse skick, naken/onani bilder, camshows, använda nylonstrumpor,sällskap, snuskprat etc.... 

Inte BARA själva liggandet ger cash.

Det lix inte bara "snusk" gubbar som är lönnfeta och svettiga och som inte får ngt hemma som köper sex/sexuella tjänster. Det finns ett sådant stort antal mörkertal som av ngn anledning inte får till det med tjejer/killar,som har ngt sorts handikapp,utseendet,personligheten, inte får till det hemmavid,har ett sexberoende eller helt enkelt bara tänder på att köpa sexuella tjänster av den däringa "Girl next door", en okänd tjej på nätet lix.

ALLA har sexuella behov & drifter och vi är född med den.

Färdig med det.

Men varför ska då många lida i tystnad för att dom inte får utlopp för sina sexuella behov? 

Ni vet väl själva hur jävla befriande det är med en grym orgasm?!

Ska inte ALLA människor ha rätt till det?

Igår lade jag ut en annons på en känd sexsida för att se hur responsen blev. Jag skrev i princip att kontakta mig så ska vi se vad jag kan stå till tjänst med och jag vill göra dig nöjd.

Ngt liknande skrev jag och responsen uteblev inte. Har redan fått antal mail och svarat på dessa. Ett mail gjorde mig fan nästan tårögd och det bara skar i mig av empati. 

Tänkte dela med mig av det mailet så kanske många av er förstår vad jag menar? Antar jag kommer få reaktioner på detta blogg inlägg & helt ok, alla får vi har egna och olika åsikter!:)



Jag vill fan bara ge han en kram! Tänk så många som känner som denna kille? 

& varför då inte hjälpa till & förgylla någon annans vardag?

Make Love,not war.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0