" Unavilable men...:"

Hur kommer det sig att så fort man träffar en vettig karl som ni vet har "allt det där", så är han upptagen?
 
Det är här en återkommande jävla situation som jag hamnat i antalet gånger de senaste åren. Eller ja, från den dagen jag upptäckte män och dess kvalifikationer som "future breeding machines" eller hur man nu ser på saken.
 
Träffade en snubbe på Watain för några veckor sen. Ni vet, han var verkligen all that. Skit snygg. Och då menar jag S.K.I.T jävla snygg, massa gaddningar, backslick, skinnpaj... Tänk Brolle Jr. Svinigt socialt kompetent, as rolig att tjöta med, en sådan människa som man aldrig skulle ha en tyst minut tillsammans med och i tillägg ha a fucking blast tillsammans med. & inte att kasta i sophinken. Kåt som ett djur, älskar sex, dominans och deepthroathing.. Etc etc etc.... Eftersom sex är något av mina måsten och livsdrifter så är just den här biten med sexintresse väldigt väldigt väldigt viktigt. & jag vill ha sex flera ggr per dag. Minst. & jag vet att den här killen och jag delar samma passionerande intresse för just sex...
 
Men just det, nämnde jag att han var upptagen?!
 
Det hade kunnat blivit en ren 10 p OM han hade varit singel. ( Som ni vet så har jag lagt tiden bakom mig som "den andra kvinnan" och det är något som inte tilltalar mig längre, att stöta på upptagna män.... Eller hur var det nu...?;)
 
Men men...Just my recurring of bad bad bad fucking luck......
 
Tjejen som fångat han i hennes nät skall vara väldigt glad över fångsten;)
 
Well time for bed.
 
YKB prov i morgon, 10.15. Kirrar jag provet så är jag legitimerad yrkeschaufför.
 
Cross your tumbs.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0