"Respons to a Blog Comment"

Så där, tänkte ta mig tillfälle i akt att ge respons på en bloggkommentar jag fick häromdagen som stack mig en aningens aningen i ögonen då jag inte direkt anser att det var en rättfärdigad kommentar OCH i tillägg så har jag J.Ä.V.L.I.G.T mkt på känn vem som utfärdat kommentaren...

Jag är möjligtvis blond under mitt svarta hår, men jag kan räkna och jag kan sätta ihop ett plus ett. Mer än vad man kan säga om vissa andra.

Troligtvis sitter du Antons nuvarande slyna till tjej och läser min blogg dagligen, då jag VET att det är är lätt att man gör det. Personer man är avundsjuk eller bittra på vill man följa och veta allt om... Märkligt nog. Tror det ligger i brudars natur att vara så jävla hjärndöda.

Jag HAR varit likadan. Men när jag förstod att jag inte vann ett skit på det mer än tårar, smärta och förtvivlan så lag jag av med skiten. & i tillägg så är det personer med dålig självkaraktär, självförtroende och självinsikt som bedriver den sortens verksamhet.

Osäkra människor helt enkelt.
 
Förbannad självdestruktivitet.


Men hur som haver för att citera kommentaren jag fick;"

""Skulle inte heller vilja ha någon som fläker ut sin för hela internet, likaså de flesta killar. Verkar som att A fått ett fint liv och det var nog som du skriver,att du bara var ett tidfördriv och någon han kunde trösta sig med när han inte kunde få den han egentligen ville ha. Men samtidigt, det var länge sen, ryck upp dig och gå vidare. ...."

Alright.

-Du som har skrivet detta här. Du är tjej. Går helt klart och tydligt att utläsa av din särskrivning. Du försöker skriva som en kille, men det gick i stöpet kan jag tala om för dig så här på rak arm. (Öva lite mer på svensk grammatik och meningsuppbyggnad så kan du återkomma igen!)

- Jag är exhibitionist, attentionwhore, kalla mig vad fan du/ni vill. Men en sak ska du ha klart för dig, I FUCKING LOVE IT. Kan inte karlarna deal with it. So may it be. But then at the same time.

Fuck you.

Den kille jag en dag förhoppningsvis kommer träffa, SKA älska mig precis för den jag är. Jag är den jag är och kommer alltid förbli den och det är bara gilla läget. Färdigt med det.

-Hur kan du påpeka och ha åsikter om Antons nuvarande liv? Hur kan du vara så jävla säker på att han har ett bättre liv nu än vad han hade med mig? ( Du är med största sannolikhet tillsammans med aset eller är polare med slynan han är med i dag)

- Som jag skrev i inlägget så var jag INTE den han ville ha, utan den han ville ha var det lowlife han är tillsammans med idag, herren har sina outgrundliga vägar att gå?!?! Märkligt det dära döh...... Man kan inte tillfredsställa alla här i livet, det är bara något man får komma tillfreds med i livet. )

- Tack för omtanken och spydigheten, men jag har "ryckt" upp mig och jag "har gått vidare", mitt liv är fan så mycket mer innehållsrikt och glädjefyllt sen mitt och A;s uppbrott. Jag är så sjukt jävla tacksam över att vi inte hann flytta ihop och att jag inte hann bli på smällen och sen mitt i graviditeten upptäcka och komma underfund med att han varit otrogen och knullat ett slödder från Motala! Fatta paniken som hade uppstått??!!

DÅ hade livet INTE varit som det är idag och tacka FAN för det=)

Ödet väljer de vägar vi ska vandra.

Mitt råd till alla brudar som läser min blogg p.ga för att ni haft med mig att göra & som i dagsläget hatar mig, avundsjuka eller bara är bittra för eran snubbe knullat mig....

SLUTA LÄS.

Vill inte ha era sidvisningar och jag vill absolut inte ha era jävla kommentarer.

Mitt bästa råd är att glöm & gå vidare eller lämna respektive.& till er som VARIT mina vänner men som i nuläget inte är det, antingen slutar ni läsa min jävla blogg eller så lyfter ni telefonen och kontaktar mig.

Sjukt enkelt.

/////Bitter fittan fortsätter dricka whiskey, lirar gura och snart är det tid för den heliga porrtimmen kl 00.00.- God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0