"Leg Truck Driver"

Kom precis på att jag ej berättat att jag klarade Ykb provet:) Nu är jag yrkeschaufför Sörensen & det känns förbannat bra! Ni flesta vet redan om det med tanke på FB eller Instagram, men nu vet preciiis alla det:) Så stay at home Folkens,soon är Sörensen ute på vägarna;) Har ADR kursen kvar som tilläggskurs & sen praktik i tre veckor så är första behörighetspaketet kirrat,bara släp (E) kvar:)

Kom precis hem till stugan & hällt upp ett glas rött & tänt ljus. Måste egentligen ta reda på allt klädkaos som råder här hemma efter all tvättning av husvagns prylarna... Men orkar jag? Har jag lust?

Nej.

Gitarren lockar mer så hej guitar playing & not so much hey hey clothes fix!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0