"Night Dravel"

Jag var på väg att checka ut från denna dag...Men. Låg & kollade på Sons Of Anarchy & någonting i avsnittet fick mig att minnas mitt förflutna & saker jag gjort. Real flashback. Helt galet.

Stängde av datorn, Men i samma sekund datorn slocknade insåg jag att jag behövde skriva av mig. Behövde my one and only place där jag ventilerar & rensar mitt huvud. Bloggen. Helt galet egentligen. En helt as offentlig blogg som blivit min dagbok. ALLA kan läsa mina inre tankar och funderingar, mina känslor och vad som försigår i mitt huvud just alldeles precis just nu. Egentligen det enda stället som jag vill & kan visa mig sårbar.

Varför?

Jo för Jag vet att genom mina erfarenheter, genom mina ord och genom att vara jag så ger jag så jävla mycket till människor all over, människor jag aldrig träffat men som jag endock bryr mig om och som jag vill ska leva lyckliga. Och kan jag så genom bara en mening ge en människa viljan att fortsätta leva eller fortsätta kämpa eller att ge en ny objektiv synvinkel på diverse ting.......

Hey man, i promise totally worth it.

Jag vill kunna nå ut till den breda massan och få människor förstå att Du duger precis som Du är. Livet är en jävla resa, en jävla berg och dalbana. Den har sina uppgångar samtidigt som den har sina motgångar. & Det är väl lite det som är charmen med livet. Right? Hur jävla rock n´roll skulle det vara om livet bara var straight a head utan några hinder? Man måste kämpa, men måste ta lite motgångar för att se charmen . Desto mer skit du är med om desto mer uppskattar du livet när det ler emot dig!

Sen samtidigt är jag så jävla glad över all feedback jag får av er läsare som både ger mig positiv och konstruktiv feedback. Jag älskar att utvecklas. Jag älskar (någonstans inom mig!??!?!?!) att bli motbevisad i diverse sammanhang, först ser jag det som ett personligt underlag men för att senare se det som en personlig utveckling framåt och som ger mig nya spår att gå på under denna märkliga resa som är kallad life.

Skitkul faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0