"SPA"

Precis kommit ut från Spahotellet, jävligt gott att jaccuza & basta! Umgåtts med fina C, alldeles för sällan vi ses, men nu har vi slagit i bordet att det fan ska bli ändring!

Me Like.

I morgon så ska jag jobba & sen vidare på möte med Soc & arbetsförmedlingen, i morgon bestäms mitt öde huruvida om jag kommit in på lastbilkörkortsutbildningen i Karlstad eller Falun. Jag hoppas som fan på Karlstad för jag har bestämt mig för att stanna i Std. Jag tänker inte fly. Jag trivs som fan här & jag har såna fina vänner. Problem är till för att lösas & jag har bestäm mig för att lämna lägenheten, sälja mitt hem, köpa husvagn & börja leva White Trash livet for real.

Bli ett med naturen.

Har varit dåligt med uppdatering här pga att jag jobbat i runda slängar 12-16 timmar per dag senaste två veckorna, & jag har i princip jobbat, ätit, skitit & sovit..

Tänkte ge er en uppdatering i korta drag om vad som hänt det sista. Jag har skaffat mig ett KK sådär lite random. Väldigt otippat men ack så gott. Mr Pink finns inte längre i min vardag, han fick kalla fötter & drog snabbare än kvickt, & det är inte ngt jag tänker gå in djupare på. Bara en ytterligare besvikelse, men inget som är främmande för mig. Vardagsmat.

Jag har inte tränat på två veckor, mycket att ta igen & i morgon börjar uppcatchningen.

Jag har getts möjligheten att lära känna as fina människor via jobbet som jag nu betraktar som Mina vänner & sen vilka vänner! Helt underbara, ni vet vilka ni är<3

Jag har skrivit massa musik.

Jag är jäääävligt rosa hårig nu, blekt utväxten ytterligare en gång & det blir bara coolare & coolare! Ska ta tummen ur & beställa hår, så jag får mina långa porr dreads någongång, det kommer bli rått!

Och mina vänner, denna vecka kommer jag göra tid för en naken modell session & ni kommer bjudas på några smakprov:) Så alla ni som ihärdigt väntar, ni kan vara lugna, det kommer!

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0