"Bored like Hell"

Jag har tråkigt.

Har precis hämtat gitarren,kollegeblock & penna med mig in i sängen. Buffrat upp med kuddar,täcken & tänt ljus. Förhoppningen är att en låt ska skrivas..... Vet dock inte riktigt hur det är med inspirationen idag. Känner mig trött, likgiltlig, förslappad, matt...

Vaknade för en timme sen, gick upp & gjorde ordning morgonens föda som idag bestod av vaniljyoggi,k-special,blåbär,kanel,stekta ägg & knäckebröd. & sen dom sedvanliga dagsbehovs medicinerna, Concerta,Voxra & dom ENORMA abcdefghij.... Vitamin pillren! & så Kreatinet i ett glas vatten..

Jag var på gymmet till typ 01 inatt och hann reflektera en del över ett par saker. Det var skönt. Inte för att jag direkt kom fram till något, men det var jävligt skönt att boosta ut skiten genom att lyfta skrot. Ibland undrar jag varför vissa människor läser min blogg? Vad får ni ut av det? Jag VET att flera människor som har varit en del av mitt liv, men inte är det längre läser min blogg & jag VET att människor som INTE känner mig men endå hyser agg gentemot mig läser MIN blogg. Jag kan inte i min värld förstå det.

Whats in it for u?

Om ni inte vill vara en faktor i mitt liv, så tycker jag att det är jävligt onödigt att ni lägger ner tid på att ta reda på vad jag gör, eller hur jag mår via att läsa mina innersta tankar och funderingar... Eller vem jag knullar eller vem jag träffar. Ni har inte ett jävla skit med det att göra. (LÄS..Längre eller aldrig någonsin...)

Fattar ni som detta är riktat till vad jag menar?
Vad har ni för utbyte av att läsa om mitt liv?

Just piss off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0