"Soon TimE To Study..!!!"

Jävligt sugen på att börja plugga nu, får dock vänta ett par veckor innan plugget sätter igång! Ska absolut inte göra något annat den här resten av vintern/våren än att träna, jobba & plugga. Ska bara stänga in mig i lägenheten & bara vara här. Själv. Fokusera på det som är viktigt. Allt annat får jag prioritera bort. Känns skönt på något sätt. Veta vad man ska göra. Ha en plan. Ska provsjunga för ett band i morgon, det ser jag jävlar enamma fram emot! Seriösa musiker med kompetans. Det klingar fint i mina öron.Sjunga.

Kärlek.

Jag ska nog för övrigt bli en ensamvarg.
Tror fan det är lika bra.

Allt jag gör är att klanta mig & göra idioti grejer.

Orkar fan inte med mig själv emellanåt.

Me, my music and my Cats.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ensamvarg klingar dåligt i mina öron!! :) lite tid får du allt avvara :-)

2013-01-02 @ 21:34:11
Postat av: Andy

Fyller du inte år nu i dagarna?
Grattis i så fall :)

2013-01-03 @ 09:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0