" Shattered in pieces"

Kan någon jävel förklara för mig vad jag ska göra åt mitt inrutade, astråkiga och helt jävla meningslösa liv?! Jag måste göra något åt det här innan jag spricker och går sönder. Jag måste få någon annans synvinkel på den situationen.

Tankarna om att dra från Strömstad, sälja allt jag har och bara dra ligger mig nära i tankarna åter igen. Jag håller på att explodera av mitt inre kaos. Inget är som det ska.

Ingen träning idag pga jävla överansträngning i båda vaderna, kan inte gå.Jag haltar och har jätte ont. Nu tänker jag tröstäta glass och gräva ner mig under täcket innan min inre stress dödar mig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan att man skulle födas till det här förbannade livet... Hade vart så skönt att aldrig fått finnas till. Att aldrig fått bli medveten om allt fint som finns.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var svart, jag har ADHD, jag var vilsen, jag var ensam.

Idag är jag lycklig, märker inte mycket av min ADHD (host ;) )jag har hittat min väg, jag är ensam ibland men jag älskar det.

Och du, ja du föddes till ett liv, vad det livet skall bestå av är upp till dig.
När det gäller vänner som man mister så är det inget att sörja, för riktiga vänner är dem som kommer ännu närmare när man behöver det som mest.

Och du forsätt att söka jobb och be om det du förtjänar! :) Lycka till!

2013-01-17 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0