"Pain, Angry and Zad..."

Har sån mensvärk & svullen som en gravid kvinna i 9 månaden... Skit dag på jobbet. Verkligen i särklass, utan att nämna några namn eller ngn specifik händelse. Kan vart fall säga att jag är färdig med att jobba på U:as & färdig med att jobba via bemanningsföretag. I morgon är sista dagen här, hade velat gå i dag, så förbannad har jag varit. MEN ska få ett personligt referens brev från chefen i morgon som han skrivit ihop. Så får lämna stället i morgon med flaggan på topp & sen kommer jag aldrig mer sätta min fot här! Helvetet!

Mentaliteten här är ett Jävla rövslickeri, prioriteringarna här är såna sjukt oviktiga saker i jämförelse med vad det finns för andra saker som är fan så mycket viktigare. Lyhördheten här är lika med noll. Visat Initiativ tagande mottas med noll uppskattning, saker har varit på ett visst sätt i 80-90 år & så ska det fortsätta. Ingen är öppen för idéer & förslag. Själv är man ju bara en vikarie som inte kan något, ska bara göra som man blir tillsagd & som man kan lägga all skit på & utnyttja till fullo utan att se människan bakom. Jag känner mig som en jävla disktrasa. Samtidigt som jag är så jävla arg så är jag ledsen med. Som jag slitit här.Som jag gjort ett bra jobb.

Nej fy fan, nu är det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0