"Fitness,Pro Tools and Guitar Pro"

Yeah, vart på gymmet och kört 1 H BodyCombat & 40 minuter axlar/rygg/armar.Satt som ett smäck i nyllet=) Sen bastade vi, låg i massagestolarna ett dubbelt pass som sen förorsakade en jävla huvudvärk & så självklart tog vi den dära självklara koppen kaffe INNAN vi började träna. Så summan av gymvisiten blev väl sisådär 3 ½ timme, haha!

Fan skrev en låt innan idag. Känslorna bara vällde över mig och det resulterade i en låt. "I Wont say Farewell" Texten är väl hyfsad färdig, med viss sanning och modifikation. Arret på guran är ju ett evighets jobb, tills man blir så där riktigt jävla nöjd. Men grundmaterialet är jag nöjd med som fan. Real shit from the heart!

Mitt nya projekt är att lära mig Guitar Pro. Jävligt användningsbart program om ma bara tar och lär sig det ordentligt! Håller även på att styra med Pro Tools, så jag ska börja spela in hemma nu, min distans kurs har startat så nu jävlar skall det göras musik!

Ska ta mig en filt och kudde och sätta igång en film, huvudvärken gör mig galen & jag ska upp tidigt i morgon. Jobb sök.

Funny Funny Funny. Men är man driven som människa så är man.

Tnx By The Way Mr F för den spontana "Spela med kuken" bilden du sände mig;) U made my evening:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0