"Britney"

Jag har gjort en Brittan. Rakat av mig håret. Inte allt, men 25% av skall håret. Blev en jävligt rockig fraiizze, ovant men ballt. Blekte ner den rakade sidan till vitt. P vet vad hon driver med, skit duktig.

För mig var det viktigt med en dramatisk förändring, och det fick jag! Nu är jag sugen på att raka av mig allt, haha! Nej då, det räcker nu:D Kommer bli coolt sen framöver när dreadsen åker i, jävla synthfrilla Delux:D

Är på jobb nu, skönt. Det som inte är lika gott var färden hit. Dödsångest delux. Hjullagret har gått åt helvete höger fram. Känns som hjulet är på väg att åka av, det hugger, hoppar & låter som ngt släpar i backen... Sen har bromsarna typ slutat fungera... Men jag måste ta mig till jobbet... Ska köpa hjullager på Biltema i morgon när lönen kommer & så har vi en hydraulisk press på jobbet i verkstan, så jag ska försöka byta den här skiten själv... Kolla tutorials på Youtube... Hade det vart hjullager i bak så hade det vart fan så mycket lättare att byta, där är det inte "pressat" & man kan byta manuellt & för hand. Men nu behöver man en press som trycker ut skiten på ngt sätt...

Dont ask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0