"Black Day.!"

Dagen började bra.

Slår upp ögonen och ser att jag har flera missade samtal från jobbet.
Jag skulle TYDLIGEN jobbat.

MEN min chef på Manpower hade MISSAT att meddela mig detta. Bra att jag har jobb resten av veckan vart fall... Ngt positivt...

Pratat med min advokat, suttit och gråtit ögonen ur mig. Jävla piss dag. P kom förbi och vi satt och snackade ett bra tag. Var jävligt tacksamt. Skönt att ventilera. Ska ner till P:s hårstudio och göra något nytt. Galet. Så sjukt trött på att se mig själv i spegeln nu för tiden...

Time for change. Klippning & Färgning. Sugen på att raka av mig en del av håret, göra ngt mönster på ena sidan. Färga en crazy färg.

Mitt liv ska bestå av förändringar närmsta tiden. Rejäla förändringar.

Jag hoppas så innerligt på att den här bytes dealen med lägenheterna går igenom... Håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0