"Sexual Attraction"

Precis lagt mig i sängen, klockan är 04.25 & jag ligger här med ett leende & kommer med all säkerhet somna med ett:) Var på Barbados på Tanumstrand ikväll, lika förbannat kul jämnt på dansbandsevenemang, glada & dansanta människor & härlig musik. Sjukt bra stämning!
Sen levererar alltid Barbados, scennärvaron är på topp & säkra musiker.Har en lång historia med Barbados... Haha, många fina minnen... 
 
Gahh, med vissa försvinner aldrig den sexuella attraktionen, den snarare växer för varje gång man ses.. Den där sexuella laddningen som slår gnistor.. Jag ser verkligen fram emot den gången Han med stort H & jag kommer få vår urladdning.. Helvete, det kommer bli magiskt!!
 
Snygga Människa, Du gör mig knäsvag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0