"More Fucking Carbs N' Protein"

Sådär ja. Nu har jag fått det svart på vitt på papper. Jag tränar för hårt, vilar för lite & äter fel kost.... Har stått still ett jävla tag nu, inte sett ngn skillnad...

WC har en Tamina våg som mäter olika resurser i din kropp, fettmassa, vattenbalans, hur många kcal om dagen du behöver för att fungera & EtcEtcEtc... Gjorde ett sånt test i slutet av Oktober med förvånande goda resultat, men ikväll så gjorde jag ett nytt test med inte lika goda resultat... Jag har gått ner 4,1 kg sen sist, men mestadelen är muskler, knappt något fett alls. Får kroppen för lite kolhydrater/kcal går den in på svält som då resulterar i att energin tas från musklerna & inte från fettet!!!!

I morgon så är det jag som börjar med L:s "bygga muskler" diet.. En jävla massa protein!!Kolhydratboost!

Nästa mätning tänker jag göra om en månad, och då ska jag faaaan ha nått goda resultat & som får mig tillfredsställd.

Så F, du har haft rätt hela tiden, jag bygger inte min kropp, jag förstör den, more or less(bortsett från viktnedgång på ca 15 kg). Time to Change.

Rock On Fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0