"Lets talk about Sex"

 
Jag har ett jävla aktuellt problem.

Mitt sexliv är totalt jävla dött. Stendött. Jag har ingen som helst lust, är aldrig kåt, blir aldrig kåt, känner inget som helst behov av att ligga längre,jag ser inte åt någon på det sexuella sättet, jag ser inte ngn som ett potientiellt knull.....

För jag har absolut ingen som helst lust eller behov för den delen längre... Inte sen jag blev lämnad åt slumpen av MR Q. Då jag blev bortvald....Jag har inte haft sex sen sist. Alltså jag har inte haft sex med någon sen sista gången jag låg med Mr Q..... (Ok, bortsett från en liten detalj....)

Sex som alltid varit ett av mina största intressen och nöjen.
Vad fan hände?

Jag måste bearbeta klart förlusten av honom tror jag... Samtidigt som jag känner att jag är över honom, eller vartfall förlikat mig med tanken att det aldrig kommer bli vi och att han valde sin tjej framför mig, så jag har funnit ngn sorts av acceptans. Känslorna och kärleken finns helt klart kvar. Killen gör mig fruktansvärt varm i hjärtat & han är min själsfrände....

Absolut det vackraste jag vet.

Men som ni alla vet så kan man inte få allt här i livet.

Men fortsatt så är mitt sexliv inte som det var.
Under alla år har det varit så fruktansvärt sprudlande, lekfullt och så jävla innehållsrikt. Aldrig haft några problem att skaffa sig ett ligg.Alltid tyckt det varit jävligt gött att kolla porr och tillfredsställa sig själv. Ligga med polare eller dra hem någon från krogen eller ha bortamatch... Helt klart ett stort intresse.Så den här förändringen som skett är någonting väldigt nytt för mig...

A.L.D.R.I.G någonsin hänt innan.

Gahhh! Måste göra någonting åt det här, har ni något tips så är ni varmt välkomna att delge mig det=)

Snart kan jag kalla mig själv oskuld på nytt!

Det här är illa, MYCKET illa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0