"FML!"

Frustration på hög nivå just nu. Snart kastar jag ut båda datorerna genom fönstret & snart kommer jag inte ha något hår kvar då jag håller på att slita loss tussar där från nu!! Jag håller på att installera Pro Tools..... Jag har tappat bort orginal skivan men fått en version av Bästa M som jobbar som musikproducent och kan den här skiten.

Problemet är att ingenting flyter på här som jag vill, är det inte det ena så är det det andra. Den datorn jag skulle installera skiten på hade tydligen för lite RAM minne, och det är väldigt märkligt då jag haft Pro Tools installerat på den tidigare, men några polare tömde hela datorn på all skit och då försvann PT med, just för att jag BARA ville ha den datorn som "inspelnings dator!".

Nu försöker jag installera programmet på min "surfar" dator med MYCKET bättre prestanda, men det innebär sjukt mycket jobb då jag måste flytta över ALLT jag har på den här datorn till den andra.. Alla bilder filmer, mappar etc etc.... PT tar så jävla mycket minne när man börjar spela in... & sen att installeringen går käpp rätt åt helvete!

Återkommer senare med uppdatering hur detta gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0