"Destiny"

Weeey några dagar sen jag skrev sist. Varit i Uddevalla över helgen och haft en riktig toppen helg! Har inte tid att blogg när man having a blast & ingen tid till att tänka & analysera saker och ting. Skönt när huvudet får vila ibland.

Lagt mig i sängen & tänt ljus... One piecen is on & huvudet på kudden. Egentligen så är det ju faktiskt nu man ska säga "Borta bra men hemma bäst." Men i mitt fall så är det verkligen inte så. Jag HATAR att vara hemma. Jag anser inte mitt hem vara mitt hem längre. Det är bara typ en slags av förvaringsplats. Ett ställe för magasinering. Det har ju inte alltid varit så, första tiden var ju bra som fan.... Innan allt spårade... Synd som fan, då lägenheten är fint som fan, högt i tak och bra yta. Men jag vill inte bo i stan vartfall. Jag har velat bo på landet i flera år. Men när man bor i Std så har du inte så många alternativ. Du får helt enkelt ta det som finns. & jag hade "turen" att få en jävligt lyxig lya, men det hade ju sin tydliga baksida. En fyllekärring till granne under & två jävla fittor till hyresvärdar.... En miserabel kombination.

Snart är det över. Ingen är gladare än jag.

Jag vill egentligen inte skriva om det jag tänker göra nu, för att blir det inte som jag vill så kommer det bli ytterligare en besvikelse att skriva i loggboken. Jag vågar inte hoppas längre. Jag vågar inte tro på att mina önskningar kommer gå i uppfyllelse. Mitt liv är och har alltid varit kantat med skit och besvikelser & sorg.

Men va fan.

Jag var iväg & kollade på ett hus tidigare ikväll.

I fell in love.

Ett hus som ligger ute i obygden, inga grannar på varsin sida om huset, ligger avskilt mot skogen,mörkrött med mörkgröna knutar, stor trädgård med två fontäner, en murad stengrill på tomten, med tillhörande hammock och uppbyggd partyplats med året runt "partytält", terrass, sol från morgon till kväll, två plan hus, lite "pippi långstrump" variant, med kryp in, och sneda tak lite varstans.. Jazzuzi i ett nybyggt badrum, nybyggt kök med BRA arbetsytor med fönster som vetter ut om en stor åker, Kamin som man kan ha som öppen spis.... Stora speglar i hallen med förvaringsmöjligheter bakom, möjligheter till att måla, snickra, påta i trädgår´n... Mina älskade kattizar får möjlighet att bli utekatter och njuta till 110 fucking % av livet...

Helt enkelt ett hus med möjligheter.

Jag. Vill. Ha.

Men som sagt jag vågar inte hoppas, jag vågar inte tro på att jag kommer bli utvald. Jag lämnar detta åt Ödet.

Som sagt varit i väg i helgen & haft a blast. Så mycket mycket fina människor & så mycket kärlek. Behövde verkligen komma iväg och se lite andra vyer, var välbehövligt!

Varit på gymmet två ggr idag, tränat 1 H Bodycombat,45 min intervall Cardio & solat. I am Fucking back on track och det känns fantastiskt! Vad har denna arbetslösa dag annars bestått av?! Kört bil från Ua, vart på Soc och snackat med en gammal kontakt, väldigt härligt att se C, fruktansvärt bra människa att ha med att göra och ett hjärta av GULD,vart på AMS, handlat.. Ja. Varit en sån där inte så jätte givande dag så därför ligger jag redan i sängen.

Vill verkligen sova bort tristessen.

A new day to come.
& nya äventyr.
Mer träning
& nya missions.

God natt Rockers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0