"Darkness, Embrace Me"...

Försöker somna. Måste upp tidigt som fan för att hitchhaika med Mr Slättrocker till F-Stad. Återse gamle Faran som E renoverat upp! Den tacksamhet jag känner inför E är helt galet... En ängel är vad han är. Min svarta räddande Ängel!
Ska köra till F-stad för att uträtta lite ärenden & sen hem till Std för Soc möte.... Hatar den jävla myndigheten. Får mig att må illa, får mig att vilja spy. Det här är verkligen sista utvägen för att få hjälp med min ekonomi. Jag har tagit på mig skulder högt över öronen bara för att jag skulle slippa gå dit.... Trodde jag skulle ha en stabil inkomst vid det här laget, det jag hoppats & trott på efter sjukskrivningen i sensomras....

Är sjukskriven igen.
Hela februari ut.

Väggen kom mig för nära. Jag bad om hjälp & fick det.
Vill inte det ska gå så långt som siste gång.

Vägrar

Är värd mer än så.
För att få tid att reda upp röran, reda upp mitt huvud, stabilisera medicin intaget(varit utan i ett par månader...) prata av mig hos psykologen, styra upp mina relationer med nära & kära.... & allt som är.

Efter dagens ljuspunkter om en lovande tid, så vågar jag le.
& hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0