"Schoooools Out..."

Snart är ytterligare en skoldag till ända.
Snart bara 2 veckor kvar på YKB:N, och det känns ju jävligt skönt.
Snart är det prov.
Snart jag jag börja jobba som lastbilschaffis!

Känns fint som fan.
Har några extra jobb på G och planen är ju som sådan att jobba på helgerna och gå i skolan på veckorna.

Efter YKB:N har vi ADR en vecka och den kursen behandlar att köra med farligt gods. Så ytterligare ett kompetensbevis där=) Sen blir det 3 veckor praktik & sen är det dax för E-behörighet.

Har börjat reda i min kaosartiga ekonomi med min extra-mamma. Har gett Mi rättigheter som en God Man. Jag har inte fått post på över 3 månader så ni kan ju förstå kaoset. Inte helt självförvållat though, Posten har fan hjälpt till en hel del med och dom har inte hjälpt mig. Deras fel från första början. Men hursomhaver, räkningarna har börjat dimpa ner i brevlådan nu och det är bara att ta tjuren vid hornen och ta hand om skiten. Räkningarna försvinner lixom inte.

Även om jag betalade räkningar i förrgår där hälften kanske var påminnelseavgifter, inkassoavgifter,Fogde avgifter och skit så är det så jävla skönt att arbeta bort all skit i bra takt.

Inte ALLT på en dag.

Jag tar det pö om pö och jag har bra jävla stöttning så det kommer gå bra! Även om det är pissjobbigt.

Ha en fin dag you´ll!


 
ART BY; REBECCA SJÖLIND aka "Becky"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0