"White Trash Beautiful Vs. The Naked Truth"

Klockan är 02 & jag kan inte sova.
 
Har vart igång hela dagen med massa skit som jag måste ta itu med, har inte ens gjort hälften, men en del är ju alltid en början så att säga. Men jag är så upp i varv, så det är fan helt galet. Jag har slitit med ångest hela dagen med, var jävligt nervös över att få en panikångest attack, kände att det var nära flera ggr, men jag kom ner på jorden med båda fötterna efter jag tog ångest dämpet. Jävla skit när det blir sådär. Så sjukt svårt att kontrollera & hantera för den delen med, men jag låter skiten inte vinna över mig. Jag är starkare än så. Det är helt enkelt kroppens sätt att varna att det är lite för mycket stress och oro i ditt liv just nu, och visst är det så, heavy fucking load on my shoulders, men inte så pass att jag inte klarar av att hantera det.
Anser jag själv.
 
Tydligen tycker min kropp något helt annat.
Märklig hur kroppen fungerar egentligen....
 
Bara att göra det bästa av situationen i guess=)
 
Har haft foto session här hemma ikväll, ena temat heter "The Unmaked Truth" & den andra sessionen heter"White Trash beautiful". Det är inte någon vidare djupare förklaring kring dessa teman, mer än att "The Unmaked Truth" är det jag utan massa jävla krigsmålning, utan bara me and my face and I. Däremot den andra sessionen "White Trash Beautiful" smetade jag på massa svart och sotade ögonen med fingrarna, mycket rouge,starka ögonbryn & blötte håret och sprutade i massa saltvatten spray för att se så trashig ut som möjligt.
 
Måste ju leva in helt i rollen nu när man ska bli husvagnsägare & bli ett med sitt skapande;)
 
Nej fan nu måste Sörensen sluta ögonen för hon ska upp och jobba om 4 timmar.
 
Grattis ! & jag är som en duracell kanin,skulle kunna ut och springa några mil känns det som...
Skitsamma, God Natt önskar jag här från Darkness Hellhole & några smakbitar från kvällens fotograferande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0