"Singing"

Så mycket jag lirat på sista har jag fan aldrig lirat i hela mitt liv, det är helt jävla fantastiskt! Jag är kreativ och har inspiration som aldrig förr=) På sista har jag börjat lira mer på allvar med C, han har en sådan jävla härlig röst som bara utstrålar inlevelse och känsla & vi tillsammans är det totala A-teamet sångmässigt! Så jävla bra! Emellanåt när vi spelar så kommer jag på mig själv med tårar i ögonen eller gåshud all over...

I just love love love love I.T!

Det är riktigt kul för vi har blivit ett gäng nu som lirar kontirnueligt & vi repar hemma hos mig! Fy fan vad det störe kärring helvetet under, men jag bara ler. Idag hade vi tydligen en tävling om vem som kunde spela högst. Hon körde på Status Quo på högsta volym, så jag måste ge henne att hon fan har bra musiksmak:D Då drog vi igång PA systemet & överröstade henne med två guror och två sångare med ganska rejäla pipor!:)

Där någonstans tystnade hon.

Well well, bollen är i rullning och jag har så jävla mycket att göra innan flytten, men det ska bli så skönt när allt är kirrat. När lägenheten står tom, möblerna är undansålda, husvagn/förtält uppställt,kläder är uppdelat,köksutrustning till husvagnen färdiguppdelad & det jag ska ha kvar av mitt hem(cd-skvor,musikprylar,tavlor) är magisinerat.

Den 6/5 börjar jag fan C-utbildning, Sörensen as a fucking Truckdriver!
Ska bli så jävla skönt och så sjukt jävla kul, en grym livsinvestering som jag känner att jag verkligen behöver i mitt liv. Har även funderingar på att när jag endå pluggar lastbilsteori så ska jag fortsätta läsa MC teorin som jag påbörjade förra året. Köra två flugor i en smäll=)

Fan mycket som ska göras på ca 3 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0