"Instagram VS Songpop..."

I am totally addicted. Fy fan vilket bra slösa iväg tiden spel Songpop är! Riktigt bra musikfråge spel & innehåller allt från Rap till MetalSpelar ni inte det, rekommenderar jag er helt klart att ladda ner appen! Sen har vi då Instagram som jag börjat seriöst med i dag, haft appen sen i somras någon gång, men nu förstår jag charmen med det, så ni som vill följa mig kan bara spana in Darknessssss! Just check it out Dudes!

Söndag har det vart idag och är fortfarande.Började dagen med några avsnitt True BLood, håller på att plöja igenom den femte säsongen som jag helt totalt missat! Svin bra! KÄkade frulle och städade, spelade gitarr/piano...Fick sen besök av Bettan över een kopp kaffe och sedan drog jag hem till Frugan/Lova och spelade Guitar Hero i några timmar. Sen ville Lova följa med mig hem, så hennes vilja min lag;) KOm hem för några timmar sen och kollat på Hajar som Hajar och tänt massa ljus.. Myst massa. Sen badade Lova och jag satt och höll henne sällskap och sen var det dax för bingen. Började läsa Skönheten och Odjuret, (en ganska tjock bok för att vara barnbok) och jag kunde inte sluta läsa! Hahahaha! Jag var mer intresserad än Lova! Sen skickade hon ut mig ur sovrummet, fick inte ligga och somna med henne. Hon är stor tjej nu. Brukar alltid annars "låtsas" somna brevid henne, för att hon ska känna sig trygg och inte känna sig ensam... Men jaja, Bruden har blivit stor, mycket hon gör och säger som är en märkbar skillnad om man bara jämnför med några månader bakåt i tiden! Häftigt som fan med Kidz, coolt som fan att få hänga med i utvecklingen=)

Så nu sitter jag här, ensam... Kanske ska diska... Känner mig rastlös ikväll, eller har gjort hela dagen. Restless legs lixom... And in my mind... Har såna dagar ibland. Jobbigt när man inte vet vad man ska göra, och att jag vet att det kommer bli en lång natt. Kommer inte kunna sova, så då blir det till att stirra upp i taket några timmar innan man däckar... Eller ja, visserligen kan jag ta en insomn tab, men helst inte. Har klarat mig utan dom i flera veckor nu=)

Ska ladda ner lite mer film & sen lägga mig i sängen.. Hoppas jag blir trött av Lovas tunga sovande andetag!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0