"Training my ass off...!"

Sitter med guran i högsta hugg & lirar lite Dissection,The Somberlain. Kom precis hem från gymmet. Blev en snabbvisit idag, brände ett par hundra kcal & gick igenom lite skivstångsövningar med Erik. Han kunde sin skit, så det var nice med hjälp! Fick så jävla ont i magen när jag sprang på löpbandet så jag fick böja mig och lyssna på kroppen=/ Kände även av överansträngning i baksida lår & knän=( Måste vara bra tills i morgon kväll, har satt upp mig på X-FIT pass. Hört att det ska vara något av det jävligaste i gruppträningssammanhang, så det ska bli intressant och se hur mycket eller rättare sagt hur länge man pallar! Haha!

Gymmet har nu en Oktober tävling som jag tänkte försöka mig på att vinna. Man ska vara med på 15 olika gruppass, olika intensivnivåer, allt från Yoga till X-Fit. Kettlebellspasset ska bli kul som fan, en ny grej jag inte hållt på med förrut=) Testade hos Aya igår, och hej vilken träningsvärk i magen! Fantastisk verkan!

Gymmet har även köpt in en sån där grym våg, som mäter kroppsfett, muskelmassa,benmassa & vatten massa! Ska ta och väga mig i morgon på den & sen göra det om en månad igen, när jag verkligen satt igång med styrketräningen och se vilken skillnad det blivit! Resultat peppar en till MAX!

För er som inte har mig på Facebook så tänkte jag delge er mina resultat sen den 6/8-2012. Ganska nöjd får jag väl medge;)

6/8 2012
Midjan;89 cm
Bukfettet;101 cm
Stjärt/höft;107 cm
Under bröst;95 cm
Tuttar;104 cm
Lår;62 cm
Arm,under biceps;35 cm

2/10
Arm 34 cm
Lår 60 cm
Bukfett 90 cm
midjan 81 cm
Stuss 103,5 cm
Höft 100 cm
Under bröst 88 cm
Bröstomfång 101 cm

=)

Sitter och spelar gitarr och dricker te, har en skön avslappnad kväll hemma.. Gott som Satan när man jobbat hårt som jag gör om dagarna! Har fått så jävla mycket cred av chefen & det uppskattas stenhårt!

Ska ta mig in i duschen nu och sen ska jag lägga mig & kolla på porr tror jag allt minsann:P

Farewell for tonight...

Kommentarer
Postat av: AL

Vaffan... Skaru kolla på porr utan mig?;)

2012-10-03 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0