"AdHd Meeting with thy group"

Varit på träff nu med likasinnade. Vet inte egentligen vad det ger mig, känns mer som ett måste att gå dit. Känner att jag har kontroll på mitt, utan att bli influerad av andra med lika diagnoser. Känner att jag snarare bli mer stressad av att sitta i samma rum, än om jag inte skulle vart där....So i don´t know. Ger det kanske ett par chanser till.. Depends on certain things...

Träffade "Tant Svår" för första gången idag, vi har annars snackat via FB & nu har hon och hennes dotra flyttat hit. Elin & Sanna is their names=) Riktig skön brud, kändes som vi känt varandra hela livet, så det var gott som fan! Kul när såna möten inträffar=)

Har precis kommit hem och slängt i mig en banan & nötter, ska ställa mig och laga mat nu. Falukorv och broocooli mos. Sen blir det vidare till gymmet och träna. Har inte kunnat tränat på 3 jävla dagar pga X-Fit passet i torsdags. Så jag hoppas min kropp & framförallt mina ben är med mig idag. Har bokat upp mig på Zumba & Indoor walking.... We´ll see how that will go... Haha!
Men.... Bättre med liiite träning än ingen alls har jag hört:P

Fucking ey, måste laga mat nu.. Fuck fuckeli fuck fuck;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0