"The Healthy Way of Living..."

Gjorde en koll nu precis,på hur mycket jag förlorat i fettmassa sen starten i Augusti & resultaten gör mig jävligt glad & peppad till att fortsätta slita på gymmet och fortsätta äta sunt!

SUMMAN AV KARDEMUMMAN AV:
*2 ½ mån LCHF & Intensiv träning:

Midjemått; - 17 cm
Bukfettet; -18 cm
Bröstomfång; -12 cm
Under bröst; -10 cm
Arm; -4 cm
Lår; -5cm
Höft; -12cm
Rumpa/stuss; -6 cm

Självklart har jag mina frossardagar, självklart är jag inte på gymmet varje dag, men när jag är där så sliter jag röven av mig och är fruktansvärt fokuserad på vad jag håller på med & vad mitt mål är.

Jävligt skoj med resultat!

Ha en bra dag guys för jag tänker försöka med, göra den så bra jag kan, även om det är en del skit som måste göras. Jag kan inte stoppa huvudet i sanden längre som strutsen, måste fixa, måste ordna,måste styra upp.

Rock On.

Kommentarer
Postat av: joanna

Bra jobbat tjejen!

2012-11-15 @ 21:46:03
URL: http://gladargforbannadlycklig.blogg.se
Postat av: Nicole

Gött jobbat!
Keep up the good work damen!

2012-11-16 @ 10:53:29
URL: http://nickokick.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0