"Love is for Suckers"

Natten är kommen. Senaste två dagarna har jag bara sovit. Åt första gången på 3 dgr idag. Men jag är trött som fan endock. Psykiskt & fysiskt.

Tuff vecka, men jag är en kämpe & jag tänker ta mg ur den här skiten likaväl som jag tagit mig ur all annan skit i mitt liv. Människor gör misstag, människor gör irrationella grejer, människor gör dumma grejer när tiderna är svåra.

Tänk om alla kunde se det så.
Ett bråk uppstod med en nära vän idag, just av den jävligt enkla anledningen. Hon gör tydligen aldrig misstag, hon är en jävla yber mench. Fint. Tänk om alla kunde vara som henne. Jag är arg, riktigt arg. Självklart sårad med, men hur fan ska jag tackla den här situationen när det var jag som handlade snett från början? MÄNNISKOR GÖR MISSTAG! Kan tillägga att om du är intresserad av att lappa ihop vårat förhållande så tar du dig en riktig funderare om jag verkligen förtjänade den käftsmällen du gav mig i går!? Jag anser inte att jag gjorde det.

Livet går vidare, i morgon ska jag söka jobb, träna, försöka ordna upp min ekonomi.

Har avaktiverat mitt Fb idag, orkar inte med alla frågor. Jag vet att det är av ren omtanke & kärlek, men jag orkar inte med det. Inte nu. Har annat att styra med.

Tror jag aldrig känt mig så Numb. Totalt jävla likgiltig. Jag mår oväntat bra & jag smider planer. Tänker inte gräva ner mig i gammalt groll.

Love is for suckers, kan inte annat än att hålla med. Suger ur all din jävla energi & är bara tidskrävande. Framförallt när det aldrig kan vara lätt. Men vad fan gör man när man nitat dit riktigt ordentligt men i fel kille? Igen?! Jag lovade mig själv efter Anton att jag aldrig mer skulle låta någon komma nära mitt hjärta igen. To fucking late. Allt hände på en kväll. Fel tidpunkt,fel liv. Men är det kärlek vid första ögonkastet, så är det. Problemet nu är hur fan man ska hantera detta? Jag säger bara det, inte en jävla gång till. Mitt hjärta ska inte slås i spillror igen. Jag måste göra ett val.

Drar iväg på fredag... Bort. Vila huvudet. Prata. Vara med min älskade P. Dricka te. Äta gott. Kolla film. Spela gitarr. Mysa i soffan under täcket med massa tända ljus. Behöver det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0