"Will make My self more Clear.."

Låt mig klargöra ett par saker.

I den här bloggen skriver jag om mig, mitt liv & mina vänner. Jag skriver av mig mina känslor. En naken ärlig blogg.

Alla människor/vänner jag skriver om i bloggen har oftast figurerade namn för att skydda deras identiteter & för att inte sätta någon i skiten. MEN. Det finns undantag. Människor som kommer mig i vägen utelämnar jag mer än gärna för & efternamn på. Varför undrar kanske ni? Skit ska helt enkelt skit ha. Det är en jävla skillnad på skitsnack & skitsnack. Det jag skriver här på darknesss.blogg.se är ren egen erfarenhet & fakta. Om en fitta gjort mig eller ngn annan jag älskar illa, så säger jag precis vad jag tycker & tänker. Har ingenting med skitsnack att göra. Sen hurvida den eller dessa personer tar illa upp, det skiter jag fullkomligt blanka fan i! Varför ska jag bry mig om en plågoandes känslor eller tankar?! Kom igen nu för helvete! Åter igen.

Skit ska skit ha.

Sen för att återgå till det tidigare inlägget, min poäng var att få folk att se skillnad på skitsnack, uppstart av rykten & att vara en fördomsfull människa.

Jag är den minst fördomsfulla människa du kan träffa, bortsett från mina politiska åsikter. & dom tänker jag hålla för mig själv, annars blir det väl en jävla läsarstorm. Jag snackar inte skit, jag håller mig till den reala sanningen, slutsatsen av de jag själv upplevt & jag skulle A.L.D.R.I.G hitta på en historia om en annan människa för mitt eget nöje! Aldrig! Fattar du/ni skillnaden?

För övrigt vill jag tacka för alla kommentarer & era synpunkter. Flera av er skriver bra saker som ger mig funderare & ger mig tankeställare om hur jag kan bli än bättre människa & utvecklas i vardagen.

Men. Några av er har uppenbarligen problem med mig & vad jag skriver här på MIN blogg & snälla, gör er inte tid att engagera er i mitt liv om ni inte har ngt vettigt att säga. Really.

FOAD.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Eva, har läst lite i din blogg... Detta med att "outa", hänga ut folk offentligt undrar jag om. Du kanske inte förstår att det är olaga trakasserier och förtal som ni ev. kan polis-anmälas för. Om det inte finns några som helst belägg för dina påståenden så innebär det ovanstående gällande trakasseri biten. Inte för att ni verkar vara en person som är särskilt begåvad, men rent tekniskt så kan du anmälas för förtal. Ni bör vara försiktigare med vad ni delar med er offentligt. Och det här med att "läs inte min blogg då", jag kan göra det men det finns andra som TROR på vad du säger.
Kanske ska lösa dina problem med andra genom att ta det med de personer som det angår. Jag tycker att det du håller på med är både fegt och vidrigt. Vem som helst kan gömma sig bakom internet och dator. Man visar dock mer karaktär om man vågar konfrontera personen/ personer utan hjälp av mus och tangentbord.

2013-01-09 @ 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0