" Sweet smell of Mental satisfaction..."

Jag har fått förlika mig med tanken om att det aldrig kommer bli jag och Han med stort H. Av många anledningar. Men största insikten när jag pratade med en killpolare häromdagen och han bara såg mig i ögonen & sa-" Ewa, fattar du inte att du bara är en madrass för honom? Ha lite kul på sidan av sitt förhållande som kanske inte är så bra? Lixom han vill äta kakan men samtidigt ha kvar den..." -" Jag vet, för jag har varit sån själv. Genom alla år.

Visst fan har jag tänkt tanken att jag bara är ett sidan om nöje & att alla hans löften om att göra slut inte kommer uppfyllas inom det närmsta.... MEN. När E sa det up in my face,så bara ramlade poletten ner. Jag fattade det. Just då i det ögonblicket.

Jag är inget annat än ett knull. Allt han sagt till mig, allt vi gjort, alla ömma ord, alla förbjudna beröringar, alla sms/telefonsamtal har inte betytt ett skit. INGENTING är viktigare för honom än hans barn.& det är equale med att han inte kommer göra slut med hans barns mamma för att ta en chansning med mig. ÄVEN om han vet att jag menar vartenda ord jag sagt till honom. Jag vill inte ha någon annan än honom. & det var preciiiis detta som INTE skulle hända. Det här var det sista jag önskade med tanke på min undergång i somras efter A.

MEN. det är ok. Jag får bara bita ihop. Bita ihop är något jag är jävligt bra på, då jag fått göra det så förbannat mycket i mitt miserabla jävla kukliv. Så varför inte bita ihop liiiite till. Bita ihop så att käkarna skakar och saliven fradgar sig. Bara liiiiite till.

Som sagt det är okej.

Sitter & lyssnar på Marduk, vart ute och sprungit i detta iskalla väder så nu känns det som en förbannad raspfil i min hals.... UrK...

Städning står på dagsschemat & det måste jag sätta igång med NU. Inte sen. NU. Fan.

Sen ska jag duscha & sminka mig. Vi ska ha födelsedagsfest för Nödtveit så jag måste ordna med allt jag måste göra innan vi åker ut till huset på Bogen=)

Yeah, ha en bra lördags eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0