"Pleasure To Kill..."

Krymplingen Sörensen har precis kommit hem från jobbet & är relativt less på min kropp just idag. Ådrog mig en arbetsskada för ett par år se, sen inflammation i tumme/handled pga en helt oergonomisk truck. Provat med kortison sprutor och receptbelagda Voltaren, men inget har hjälp. Beroende på vad jag haft för jobb så har skadan gjort sig påmind mer och mindre. Nu har dte varit bra som fan ett tag, spelat mycket gitarr senaste månaderna så jag har arbetat upp musklerna i och runt om tummen/handleden.... EN jävla dag med intensiv truckkörning så är det kört igen. Ska kontakta läkaren i morogn och be om en remiss till Ortopeden i Uddevalla. Kommer med all säkerhet behövas en operation och rehablitering och sjukskrivning... Men visserligen bättre det och man blir helt bra och sen kunna jobba full tid igen...  Sen har jag typ mensvärk eller ngt, svullen som fan i magen och det känns som jag är i tionde månaden... OCH ont i ryggen.... Och trött... Haha, alla fel hörrni:D
 
Skit samma det löser sig. Just bite the bullet.
 
My Lady har varit här ikväll och vi har haft det jävligt mysigt och mycket tjöt som vanligt när vi ses=) haha, känns som vi känt varandra i en hel jävla evighet, gillar verkligen läget nu! Jag tror som fan på 2013, jag har kommit in på flera distansutbildningar inom musik & fototeknik & en på jobbet har blivit sjukanmäld för en dålig axel, så jag kommer troligt ha jobb  en längre tid.
 
Satt ut annon ang efterlysning ang hus i denna veckas Björklövet, så nu är det bara hålla tummarna att det finns ett hus till mig häromkring! Träffat Emma som redan känns som min andra hälft.<3
 
Börja lira med Wrath.
 
Boka in en fjällen resa & åka massa Snowboard och hänga på Afterski och ragga kött! Gäääängnöööör & Sörensen på Köttmarknad, det kan fan sluta preeeecis hur som helst;)
 
Skaffa helg jobb på Nordby.
 
Lira ennumer med Nödtveit och få in några till musiker & skaffa gig.
 
Pink live at Globen i maj.
 
Satsa ännu hårdare på träningen och få den drömkropp jag önskar.
 
Beställa tid för konsulation för bröstoperation.
 
2013 ska fan bli allt som INTE 2012 var.
 
OCH.
 
JAG SKA INTE TRÄFFA EN YTTERLIGARE JÄVLA ANTON FITTA.
Min största lärdom av 2012. & mitt största misstag.
 
Jag önskar att jag aldrig hade träffat honom.
Önskar att han aldrig hade besudlat mig och stoppat in hans äckliga kuk i mig någonsin.
 
Skönt att man lärt sig något av denna soppa vartfall=) Haha!
 
Satt och pratade med Emma innan om A och i am so over him på alla plan. Jag kom på mig själv när jag skulle förklara för henne hur jag känner för Anton idag att jag inte ens är arg längre. Började med att först säga med hat och förakt i rösten att "fan om jag skulle se den jäveln så skulle jag knäcka hans jävla näsben, dra ut varenda tand jävel med en tång och spy han i halsen medans jag samtidigt pissade på han..." MEN. Jag stannade upp och tog tillbaka allt jag precis sagt. Tog en konstpaus och sa-" Fast nej Emma, skulle jag se han idag så skulle jag bara hånle mot honom och vända ryggen..." Han är verligen inte värd ett piss längre för mig.
 
Livet har gått vidare.
 
Även killen med Stort H har jag backat undan från.Han som betyder fruktansvärt mycket för mig. Saknar M varje dag, tänker på honom varje dag. Saknar hans röst, saknar hans sms, saknar hans värme, saknar hans ömhet, saknar fan allt med honom. MEN. Jag tänker inte tappa bort mig själv en gång till.
 
Jag har tagit bort honom från FB, tagit bort alla sms, mms, tagit bort hans nr. Jag har några kort kvar på oss tillsammans. Det är typ det. Jag har brytit och denna gången kommmr jag stå fast vi detta. Jag tänker inte vara hans älskarinna som det passar att knulla när det behagar honom. Han får avsluta det han har i nutid och komma i fas med sina demoner om det någonsin ska bli aktuellt att det blir VI.
 
VI.
 
Vi som i han och mig.
 
Känns jävligt mörkt på den fronten just nu, men may it so be.
 
Andra saker som jag prioiterar just nu.
 
Jag kan inte tvinga honom att älska mig.
 
Jag kan inte tvinga honom till att lämna sin tjej.
 
Jag kan inte göra mer än vad jag sagt och gjort.
 
& bara varit jag.
 
Han måste göra ett avgörande beslut.
Ett beslut som skulle förändra hela hans värld.
 
Utan kärlek så är ett förhållande över. Bara ta steget.....
 
Han kunde fått allt.
 
Just det innan jag avrundar, var på Morbid Angel/Kreator i tisdags i Göteborg på Trägårn, så jävla fett! Kreator levererar tamefan ALLTID! & Morbid körde bara massa gammalt, knappt en låt från nya albumet & Kreator körde alla "hits"! Det var bra mina vänner, snuskigt bra!
 
Ska ta mig en kvällsfika i form av tonfisk, tomat och fetaost & crasha i soffan.
 
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej tjejen!

Ville bara säga en sak: FAN VAD JAG ÄR STOLT ÖVER DIG! Du är så jävla grym! Du kommer klara allt :)
jag har följt din blogg till och från sedan jag flyttade från Tegnérhuset och kommer ihåg våra kvällar under din fläkt, med massa tjöt, hårspray och cigg, och sett din utveckling!
Hoppas du har det bra och att livet tar dig exakt dit du vill =)

Stor kram Sofia (Grannen från Tegnér i Växjö)

2012-12-13 @ 22:01:12
URL: http://sofiainla.spotlife.se
Postat av: AL

Lika starkt som alltid! Du har inte funtat på nån sorts skribent-roll? Följer din blogg varje dag och blir alltid lika besviken då den inte är uppdaterad. Dock alltid lika glad då den är uppdterad :-)
Dags att ses å snacka skit snart!?
Du har mitt nr och du har min mail!
Cheers

2012-12-14 @ 06:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0