"Icecream, movies and Tea"

Världens mest menlösa dag.

Sovit, ätit glass, sovit, kollat film, sovit, ätit mer glass, kollat mer film & sovit. Sjuk som en juling. Inte kry. Oh just det. Druckit massa te.

Hade en Ozzy brevid mig när jag vaknade i morse, han hade krupit ner någon gång inatt. Låg & kramades när vi vaknade. Så mysigt. Insåg att det var så jävla länge sen jag kände manlig beröring...

Gahh vill bli frisk & ut på köttmarknaden. Känner det är dags. Måste glömma & gå vidare.

2013 ska bli ett bra år. Förändringens år. Plugga, jobba, satsa på musiken, hitta nytt boende, tatuera mig, pierca mig mer, skaffa dreads, köpa husvagn, skaffa extra jobb på helgerna...

Jag tror på nästa år.

Kan inte bli värre än året som gått vartfall:)

Ha en trevlig kväll.

Min ska fortsätta i sida framstupa läge i soffan med mer film, mer te & mer glass & Alvedon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart å läsa din blogg. Tack för att du e den du e. :)

2012-12-23 @ 02:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0