"Full Of ThoUgHts"

Mycket tankar idag & ikväll. Känner mig ledsen. Julhelvetet gör vissa saker så uppenbara & känslosamma. Ensamheten gör sig sjukt påmind. En annan anledning till varför jag hatar Julen. Jag ser inte julen som en familjär högtid då jag aldrig haft ngn familj själv. Förr när jag söp kunde jag supa mig igenom jularna & förtränga den bistra verkligheten. Men idag som nästan Absolutist så ter sig annorlunda ut. Mer medveten om det som nu råder.

Jag saknar vissa människor väldigt väldig Mycket. Jag är så ledsen över at jag inte har frugan kvar i mitt liv, ledsen över att mamma inte visar några som helst tendenser till att vilja mötas på halva vägen, reda upp oredan & be om ursäkt, ledsen över att han med stort H valde ett annat liv än med mig,ledsen för att jag ställer till det för mig gång på gång, ledsen över att inget just nu är helt bra. Det är massa glapp, massa tomma hål, massa frågetecken. Töcken.Dimma. Oklarheter.

Orkar inte med den här kvällen. Jag går & lägger mig.


Kommentarer
Postat av: AL

Kom ihåg att det finns de som bryr sig om dig också <3

2012-12-26 @ 07:42:57
Postat av: Anonym

Fan vad du ältar.... Ett sånt menlöst jävla kacklande om vem du saknar å inte... Vem fan bryr sig...

2012-12-26 @ 12:26:03
Postat av: Emma

Känner dig inte men kikar in här ibland ändå. Tycker du är stark som vågar vara sårbar så offentligt. Du står för vem du är rakt upp och ner, grymt!

Hoppas att du kan finna en styrka och balans inom dig själv, för när du hittar den kommer den balansen sannolikt avspeglas i din omgivning med. Dåliga människor kommer inse att de inte har något att hämta.

Kram på dig

2012-12-26 @ 15:13:57
URL: http://singeligbg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0