"

Dagen började fint med att jag försov mig sisådär 11/2 timme. Nu ett antal timmar senare sitter jag i fikarummet söndergråten, arg & känner mig så jävla felbehandlad, kanske mest jävligt orättvist behandlad.

En arbetskollega som är en jubel idiot. Innehar ingen som helst ödmjukhet. Lyssnar inte på någon annan än sig själv. Han har aldrig fel. Dominant. Gillar gärna att ta ledarrollen & dirigera ut arbetsuppgifter i tid & otid. Ngt som inte ligger på hans bord att göra. Vi har en chef. Delar gärna ut skitjobben till mig så han slipper. Kaffe, det är jävligt gott, gärna samtidigt när man tittar på när andra jobbar.


Idag rann det över. Jag är så jävla less på att käfta emot, jag är så jävla trött på att diskutera, jag är så jävla trött på att få gliringar varenda dag. Det känns som det blivit hans jävla dagsnöje att reta upp mig & göra mig förbannad. Varenda förbannade dag är det tjafs & bråk.

Är asledsen & vill verkligen bara hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0