"One piece Family..."

Slapp mtask dag. Men ack så mysig.

Angela kom och hämtade mig i morse och så drog vi till gymmet och drog av ett pass med 50 min kondition,boxning,mage & rygg. Åkte sen och hämtade Lova på dagis och åkte hem och gjorde kyckling/fetaost sallad. Efter övervägande så känns det bättre att käka riktig mat en gång om dagen & sen övriga måltider äta måltidsersättningar, för risken är att kroppen går över på svält när vi knappat får i oss det vi ska ioch med ersättningarna. Går inte och träna så pass hårt som jag gör om jag bara äter shakesen. Tanken är nu typ shake på morgonen, dra och träna, sen en protein drink och sen lunch och sen resterande mål shakes. Fick testa en ny dietdryck av Åsa. Choklad, äta 4 ggr om dagen. Smakade skit. I klass med Blå¨bärsshaken, bara att chokladen var tjockare.MKT tjockare. Svårt att bara hälla i sig den=/

Installerat Photoshop innan idag, Nödtveit hjälpte mig att styra upp skiten, har inte tålamod till att läsa instruktioner, men det har han=) Plus att han är ett snille på datorer! Så det blir till att sitta med det ikväll & försöka uppdatera hjärnan, har inte hållt på med APS på kanske 1 ½ år... Puh. Mycket att ta igen. Men kul som fan är det=)

Var iväg en sväng innan med Lova & drog en runda i byn med våra nyinköpta One-pieces & ja..Köpte glass. Min last i livet. Glass. Fy fan. Hahaha! Fan vad vi blev uttittade, the One-Piece Family ute på tur. Såg ut som tre pingviner på hytte tur. ;) Charmigt though!

Ska sätta mig och installera Pro tools på den helt urrensade datorn som jag fick tillbaka igår av Pär & Åsa. Ska BARA ha Pro tools på den & Spotify. Tar mycket minne och kraft det programmet. Det enda glädjande med den kommande hösten är att jag ska fokusera på att lära mig Pro Tools & börja spela in här hemma... Har fan allt som behövs, gitarrer, bas,synth,inspelningsprogram, kondensator mick..PA .... Bra att min bästa vän är musikproducent så Martin kommer få ett gäng samtal det kommande...Haha!

Yeha yeah... Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0