"Hate that i love you so"

Fy fan vilken passande låttitel/låttext jag kom över precis.
P.R.E.C.I.S så känner jag för dig Anton. Precis.

"But I hate it
You know exactly what to do
So that I can’t stay mad at you
For too long, that’s wrong
But, I hate it
You know exactly how to touch
So that I don’t wanna fuss and fight no more
Said, I despise that I adore you

And I hate how much I love you, boy
I can’t stand how much I need you
And I hate how much I love you, boy
But I just can’t let you go
And I hate that I love you so

And you completely know the power that you have
The only one that makes me laugh
Sad and it’s not fair how you take advantage of the fact
That I love you beyond the reason why
And it just ain’t right

And I hate how much I love you,
can’t stand how much I need you
And I hate how much I love you
But I just can’t let you go..."...

Så fort jag blir ensam blir jag galen. Jag orkar inte vara vaken längre stunder, jag tar din jävla tshirt och tar mina tabletter & går & lägger mig & väntar ut ytterligare en dag i denna jävla värld utan dig. Din tirsa luktar fortfarande Du. Varje kväll ensam, somnar jag gråtandes. Du fattas.Du är saknad. Du har hela mitt hjärta i din hand.....

Utan din famn, dina trygga stora armar,utan en godnatt kyss, utan din varma underbara kropp... Varför tillät jag mig bli kär igen? Jag hade lovat mig själv för flertalet år sen, att ALDRIG bli kär igen. Kärlek gör ont. För jävla ont.

Du hade allt, trodde jag. Du gav mig allt jag behövde. I början gav du mig så mycket kärlek som jag ej trodde var möjligt att man kunde få. Jag kände mig trygg hos dig. Har väldigt svårt att lita på människor, i synnerhet män, men jag litaDE på dig.... Jag var så förbannat lycklig med dig, du fick mig att skratta på ett sådant genuint sätt. Ett sätt jag aldrig trodde var möjligt. Du fick mig att älska igen....

Hur arg jag än är, hur besviken jag än är, hur jävla ledsen jag än är, hur kränkt jag än känner mig så kan jag inte bortse från det faktum att jag helvete älskar dig! Jag har ringt dig som en galning, jag har smsat massa skit i förtvivlan och panik.Det enda jag får av dig är tystnad Jag tänker inte be om ursäkt, det är mitt sätt att få dig att fatta hur jävla illa du gör mig med din tystnad.. Det är det värsta. Du vet jag lider. Men som jag skrev i ett sms till dig i helgen, jag håller på att resa mig, ordna upp mitt liv & jag hoppas en dag att du gör det oxå. Men allt har sin tid.

Jag satt innan och tänkte på början av våran tid. Satt & tittade upp mot himlen & log. Vi hade det så fint. Du var den jag ville leva med för alltid. Jag visste att jag älskade dig efter en vecka.... Första gången jag sa att jag älskade dig var hemma hos dig, i soffan.Tända ljus & "Never Think" Med Robert Pattinsson. Vi låg och bara höll om varandra och såg varandra in i ögonen utan att säga ett ord. & hela jag fylldes av sådan kärlek & tårar av glädje rann ner för mina kinder & jag sa till dig " Jag älskar dig".

Just nu rinner bara tårar av en sådan otrolig sorg och förtvivlan... Mitt hjärta är i tusen bitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0