"Greece here we fucking come..:"

5 ½ timmes försening av flyget... Förra flyget blev inställt pga "tekniska" problem. Jag blev genast mycket jävla lugnare... Not.
Är sjukt flygrädd och har packat ner massa lugnande/ångest tabz & insomningstab osm jag ska trycka i mig innan jag går på flyget... Dödsångest va fan.

Lägligt till att vi ska åka så har jag fått någon muskelfästs sträckning i knät, efter jag var på gymmet och gick i väldig rask takt i en timme igår... Slog till som ett baseball trä i huvudet, helt oväntat. & nu åker jag omkring i rullstol på Landvetters flygplats. Haha! Jävligt lägligt.

Skitsamma det blir bättre, ska hålla benet högt och lägga om bandage så blir detta nog bättre=) Óm vi nu kommer fram till Corfu så kommer jag vara sjukt tacksam & jag ska njuta av varenda sekund, bada, sola, äta/dricka gott & bara vara.

Hoppas ni får en trevlig vecka, för det ska vi ha!
Återkommer nästa onsdag med bilder och säkerligen kommer jag ha en del historier på lager;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0