"Fuck site maybe?"

Ouh, knappt ätit på 4 dgr... Egentligen är det längre bakåt, då matlusten inte vart på topp på bra länge nu... Men nu är det pga medzern, Concertan kunde tydligen göra så att man tappade aptiten.Försöker trycka i mig en Risifrutti men riskornen bara växer i munnen... Ska fan börja träna nu och då måste jag ju äta.. Gahh...
De senaste 4 dagarna har jag ätit, en pizzaslice,en macka & lite glass...
De ggr jag försökt stoppa i mig ngt för ätandets skull så får ångesten som rullar igång mig att vilja spy ut det lilla jag just fått i mig.... I dessa stunder är kaffet & ciggen mina bästa vänner. Röker typ ett pakke om dagen & dricker liter vis av kaffe. Det var en effekt av Voxran, att man skulle få minskat röksug pga att det är något ämne i dom tabletterna som även finns i receptbelagda "sluta röka" tabletter. Men det har jag då fan inte märkt av.

Så var man utan jobb. Mitt vikariat har kommit till sitt slut & nu är Sörensen arbetslös. Tråkigt som fan då jag älskade jobbet på Glitter...Karin & jag ska söka jobb i morgon....

Men som jag känner nu ska jag fokusera på mig själv nu, mitt mående & få en fungerande vardag igen.Utan jobb. Vi satt & kollade på sista minuten resor innan & det fanns ett gäng till Grekland inom det närmaste. & det BEHÖVER jag. Från & med nu ska jag göra saker som får mig att må bättre. Ta en sista minuten resa,börja träna som fan(Gå ner i vikt & bli FIT), ha lägenheten snygg & städad ALLTID,börja gå hos psykolog,sluta dricka,satsa mer på musiken & göra mer egen musik, & slutligen tatuera mig!

Ska beställa tid för tatuering & göra något impulsivt på överarmen. Jag vet inte mer än att det ska vara svart/gråskalig,dödskalle tema & någonstans i tatueringen skall det stå "Until Death Rip us apart"...
Finns dock så jävla många bra tatuerare så det är jävligt svårt att bestämma sig.

Lyssnat på Sepultura & Cradle Of Filth hela dagen... Länge sen, men ack så jävla bra.

Jag ska väl försöka fortsätta få i mig den här Risifruttin & fortsätta självboosta mig själv med att framtiden ska bli ljus. Den måste bli det snart. Kanske gå med i ngn jävla dejting sajt? Eller knullkontakt.com? Knulla har jag hört hjälper mot hjärtesorg, kanske fungerar för mig med?

Skitsamma,whatever,Nevermind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0