"Frustration overarmed!"

Blev ett skönt pass på gymmet. Precis vad jag behövde!

I morgon börjar jag med en ny diet då jag inte mår bra av shake/måltidsersättningarna, kan inte träna så pass mycket & intensivt som jag gör. Sjukhusdieten kallas den. På 7 dgr ska man förlora mellan 4-8 kg! Låter för bra för att vara sant, men det grundläggande födan är en grönsaksOppa som rensar ur kroppen på gifter & slam produkter & det väger ju en del. Lite som en avgiftning för kroppen!

Stod tidigare ikväll & gjorde stor kok, ju mer soppa man äter, desto mer går man ner i vikt utlovas det! Tog en skål efter träningen & den är riktigt jävla god!

Passade på & sola när jag var på gymmet, tror dom bytt rör för så här bra har aldrig det solariet tagit:) apropå solen, blir förhoppningsvis av en sista min resa till Turkiet eller Grekland nästa vecka med Tove & Wallentin! Jävligt behövligt.

Tänkte på en sak innan idag... Allt man gör får konsekvenser. Varför är det så jävla få som kan ha stake och stå för sina misstag? Varför är största delen av människosläktet ett sånt fegt släkte? Börja att tänka innan handling & sedan stå för konsekvenSerna!

Jag säger Inte att jag lever som jag lär, hela mitt liv har bestått av att göra handlingar & sedan tänka tanken som förde mig till att jag genomförde handlingen... MEN jag har fan alltid stått för vad jag gjort, även om jag handlat sjukt fel så har jag tagit konsekvenserna!

Nattsudderi från en mentalt trött brud.

Ska försöka att INTE ta insomn tabletten... Vill minska mitt tablett intag så gott det går! Hatar att vara bunden till massa medz! Visserligen funkar Concertan & Ritalinet bra som fan, en helt ny värld har öppnat sig för mig! Har aldrig varit så samlad & lugn i huvudet som nu. Jag kommer ihåg saker jag ska göra, organiserar hemma, kan sätta mig i soffan & slappna av, utan att höra tusen tankar... Jag har bökat kunna lyssna på folk utan att tappa fokus efter några meningar.. Har verkligen varit en ur dålig lyssnare & det är en egenskap jag har hatat hos mig själv, så det börjar bli bättre:)

Ögonlocken börjar bli tunga, får passa på att blunda nu!
Good night Folkens!




Kommentarer
Postat av: AL

Den du ;). Finns det plats bakom?;)

2012-08-23 @ 14:01:32
Postat av: Frugan

Sexigaste bilden!

2012-08-23 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0