"Extensions"

Mela sliter som fan att sätta i alla slingor i håret! Svårt när jag har så pass kort hår nu:/ Skit hår. Skulle aldrig satt i extensions från första början, jag hade långt hår som det var.. Lätt att vara efterklok! Men gumman här gör ett jävla bra jobb & jag är henne evigt tacksam<3

Hittat nytt band ikväll som jag inte lyssnat på innan, Swordmaster! Jävla bra! Sedan gjorde en specifik händelse min dag idag! Dying Fetus till Göteborg den 28/9, Frugan vart med helt till sig så det blir en fet kväll i Götlabörg!

Blir en del gig i höst, börjat höst/vinter planerandet så man har saker att se fram emot så man inte går ner sig i mörkret som komma skall! Det blir Dying Fetus som sagt, Steel Panther i Gbg, Kreator/Morbid angel i Gbg & Trident i morgon i Trollhättan!

Planerad dag i morgon fan! Upp tidigt som fan för att ställa mig att göra storkok på diet soppan, färga Nödtveits hår/skägg, göra wonder marble art på naglarna(as coolt sätt att göra nagel konstverk på!), träna, börja packa väskan för utomlands;) & göra sig i ordning för att dra till Trollhättan! Älskar såna dagar, när jag vet att jag har planer för hela dagen:)

Nu ska jag fan ta en cigg & en paus!
Vi behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0